לפני שנכנסים וגם שאתם בתוך העולם השיווקי של העסק, תצטרכו כל הזמן לדעת איך העולם הזה עובד. יהיו לכם שאלות ותהיות מי, מתי ולמה, אז אנחנו כאן בשביל זה
המדריך לפאנלים להצעות יקרות ערך – סוגים, דוגמאות ואסטרטגיות מנצחות
פאנלים להצעות יקרות ערך (High-Ticket Funnels) הם הכלי האפקטיבי ביותר להמרת לקוחות פוטנציאליים למוצרים ושירותים יוקרתיים. במאמר זה תגלו מהם פאנלים להצעות יקרות ערך, איך מתחילים לבנות אותם, אילו סוגי פאנלים קיימים כולל דוגמאות אמיתיות
10 טיפים לכתיבת הוקים ממירים שתופסים את תשומת הלב מהרגע הראשון
הוק (Hook) הוא כלי כתיבה שנועד לתפוס את תשומת הלב של הקורא או הצופה באופן מידי, ולהניע אותם להמשיך לעסוק בתוכן שמגיע אחריו, למאמר המלא >
5 רמות המודעות של הלקוח וכיצד ליצור תוכן מותאם לכל שלב בקמפיינים ממומנים
במאמר זה נבחן את חמש הרמות השונות של מודעות הלקוח, נסביר למה הן חשובות, ונציג דוגמאות ייחודיות לכל רמה למקסם קמפיינים ממומנים, קריאה מהנה!
10 מרכיבים חשובים לדף נחיתה ממיר
רוצים להגדיל את עסק האונליין שלכם? התחילו ביצירת דף נחיתה מהמם, שעוזר להמיר מבקרים מתעניינים ללקוחות.
100 הוקים לוידאו שיתפסו את תשומת הלב של הלקוחות שלכם
במאמר הבא תוכלו למצוא נתונים של אלפי מודעות וידאו, זה לא סוד בעידן של היום שהשניות הראשונות של מודעת הווידאו קובעות אם היא תצליח או לא.
מוזמנים ליישם את זה במודעות פייסבוק שלכם!
מהן המגבלות של מענק Google Ads לעמותות
תוכנית המענקים של Google לעמותות מספקת לעמותות זכאיות גישה ל- $10,000 ב-Google Ads. זוהי דרך נפלאה להגיע למטרות שלכם ולהתחיל להשיג את היעדים, בין אם אתם מתמקדים בתוצאות מסויימות כמו גיוס כספים או הגברת המודעות למותג.
לאמיצים
לחצו על האייקון והופ אתם בשיחה איתי, פלאי הטכנולוגיה, תאמינו לי לאן הגענו…
לטכנולוגים
פשוט שלחו לי וואטצאפ.. אבל אל תרשמו לי: "ער?"… תרשמו: "תתעורר!"