Google Ads היא פלטפורמת המאפשרת לעסקים לקבל חשיפה בכל רשת הנכסים של גוגל בין אם זה ברשת החיפוש, רשת המדיה, שופינג, יוטיוב ועוד..
הפלטפורמה פועלת על פי מודל תשלום לקליק (PPC), שבו מפרסמים משתתפים במכרז ומי שמוכן לשלם יותר על מילות מפתח יופיע יותר גבוהה, כמובן שרלוונטיות במודעות וחווית משתמש הם גורמים מכריעים.
התשלום לפלטפורמה עובד רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלהם או לפי צפיות תלוי במטרת הקמפיין.
רוצים לשמוע עוד? מוזמנים להשאיר לי פרטים ונקבע שיחת התאמה!
משווקים רואים בגוגל את
פלטפורמת השיווק היעילה ביותר
PPC הוא ראשי תיבות של תשלום לפי קליק. זוהי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית והיא קונה תנועה לאתר. המפרסם, משלם בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת המודעות שלו. פרסום במנועי חיפוש הוא הצורה הפופולרית ביותר בטכניקת PPC.
מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש מפולחות כדי לפגוש קהל ספציפי ולעתים קרובות זוכות לכמעט מחצית מכל הקליקים הפוטנציאלים (תלוי תקציב). משתמשים שלוחצים על מודעות בדרך כלל מוכנים לקבל החלטה ולכן סביר יותר שיקנו מוצר או שירות בהשוואה לפלטפורמות אחרות.
העלות של קליק משתנה ומורכבת מכמה גורמים כמו סוג הנישה, סוג העסק ותחרות.
העלויות חייבות להיות מחושבות על סמך הצעת המחיר, הקהל ואיכות המודעה. סכום הכסף שצריך לצאת כדי שמשתמש ילחץ על המודעה שלך נקרא הצעת המחיר והמודל הוא במכירה פומבית שבו המציע הגבוה ביותר מנצח ויופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. גורמי פילוח כוללים את כל ההיבטים של היעד, החל ממילות המפתח שאתה מדרג עבורן וכלה בדמוגרפיה של הקהל שלך. ככל שאתה רוצה להתמקד בצורה תחרותית יותר, כך העלויות גבוהות יותר. לדוגמה, הצעת מחיר על מילת מפתח ״עורך דין״ תיהיה גבוהה מאד מכיוון שזוהי מילת המפתח בין התחרותיות ביותר בתעשייה.