פרסום ממומןבגוגל

Google Ads היא פלטפורמת המאפשרת לעסקים לקבל חשיפה בכל רשת הנכסים של גוגל בין אם זה ברשת החיפוש, רשת המדיה, שופינג, יוטיוב ועוד..

הפלטפורמה פועלת על פי מודל תשלום לקליק (PPC), שבו מפרסמים משתתפים במכרז ומי שמוכן לשלם יותר על מילות מפתח יופיע יותר גבוהה, כמובן שרלוונטיות במודעות וחווית משתמש הם גורמים מכריעים.

התשלום לפלטפורמה עובד רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלהם או לפי צפיות תלוי במטרת הקמפיין.

רוצים לשמוע עוד? מוזמנים להשאיר לי פרטים ונקבע שיחת התאמה!

מה הקשר שלי לכל זה בעצם ?

אני מנהל קמפיינים באופן שוטף כבר מעל ל5 שנים כדי להבטיח ללקוחותי יצור מקסימלי של לידים ומכירות, בעלות הנמוכה ביותר

רוב הלקוחות שאני עובד איתם כבר התנסו בקמפיינים בעבר בעצמם או עבדו עם סוכנות שלא סיפקה את התוצאות שהם ציפו להם.

חוויה לא טובה לא אומר שגוגל לא יכולה להפוך לפלטפורמה רווחית מאוד ולמנוע צמיחה משמעותי. .

כמומחה שניהל תקציבים של מיליוני שקלים בעשרות תעשיות - בלב הגישה שלי עומדת המחויבות למקסם את הערך של כל שקל שמוציאים הלקוחות שלי על ידי ניתוח נתונים, ביצוע מחקרי שוק והתעדכנות במגמות ובשיטות העבודה המומלצות העדכניות ביותר בתעשייה בזמן הנכון ועם המסר הנכון. .

אבל העבודה לא נעצרת שם. כדי להפיק את המרב מ-Google Ads, חשוב להבין את החשיבות של בדיקות ואופטימיזציה מתמשכים על ידי התאמת הצעות מחיר, טסטים ושיפורים של קופי המודעות, והתנסות באסטרטגיות והצעות חדשות.

באמצעות שילוב של מומחיות טכנית, מיומנות אנליטית ותשוקה לספק תוצאות,עזרנו לאינספור עסקים להשיג את יעדי השיווק שלהם בגוגל אדס. בין אם אתם מחפשים להגדיל את התנועה לאתר, להגביר את המכירות או לייצר לידים, יש לנו את הידע והניסיון לעזור לך להצליח.

תהליך העבודה שלנו

החלק ימינה >

הגדרת מטרות ויעדים
הגדרת המטרות והיעדים: שלב ראשון הוא להגדיר מה אנחנו מגדירים כהצלחה. להגדיל את התנועה לאתר, לייצר לידים או להגביר את המכירות. לאחר זיהוי היעדים, הגדרת יעדים ויצירת מדדי KPI ריאליים למדידת הצלחה, מתקדמים לשלב הבא.
מחקר וניתוח מילות מפתח
שימוש במגוון כלים מתקדמים על מנת להבין אילו מילות מפתח הגולשים צפויים להקליד בתיבת החיפוש והבנה של כמה נשלם בממוצע עבור קליק. זיהוי מילות המפתח לפי רלוונטיות לתעשייה, נפח חיפוש ותחרות כדי לתפוס את העניין ואת כוונת החיפוש של קהל היעד.
יצירת קמפיינים
שימוש בפורמט המודעה המתאים ביותר ליעדים ויצירת קבוצות מודעות ממוקדות עם מילות מפתח רלוונטיות. תמיד לוודא שהמודעות מושכות וכוללות קריאה ברורה לפעולה כדי לעודד משתמשים ללחוץ עליהן.
אופטימיזציית המרות של דף נחיתה
יצירת כותרות חזקות ושימוש במילות מפתח בדף הנחיתה מביאות לרלוונטיות גבוהה והורדת העלות לקליק, יצירת קופי מרתק וקריאות ברורות לפעולה (CTA).
מעקב וביצוע אופטמזצייה
מעקב אחר ביצועי המודעות באופן קבוע וביצוע התאמות כדי לשפר את יעילותן. מעקב אחר מדדים כגון שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועלות לקליק כדי לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים לתוצאות טובות יותר.

בכל שבוע, אנו מציגים מודעה חדשה שנוכל לבדוק בחשבון המודעות וממש גם לא מפחדים לבדוק דברים חדשים לגמרי.

גוגל במספרים

8 מתוך 10

משווקים רואים בגוגל את
פלטפורמת השיווק היעילה ביותר

0%
96% מהאנשים בישראל משתמשים
במנוע החיפוש של גוגל
ו 79% אחוזים מכלל אוכלסיית העולם
גוגל שולטת בתחום הפרסום
ב 75% ביחס למתחרות

שאלות ותשובות

PPC הוא ראשי תיבות של תשלום לפי קליק. זוהי אסטרטגיית שיווק דיגיטלית והיא קונה תנועה לאתר. המפרסם, משלם בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת המודעות שלו. פרסום במנועי חיפוש הוא הצורה הפופולרית ביותר בטכניקת PPC. 

מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש מפולחות כדי לפגוש קהל ספציפי ולעתים קרובות זוכות לכמעט מחצית מכל הקליקים הפוטנציאלים (תלוי תקציב). משתמשים שלוחצים על מודעות בדרך כלל מוכנים לקבל החלטה ולכן סביר יותר שיקנו מוצר או שירות בהשוואה לפלטפורמות אחרות.

העלות של קליק משתנה ומורכבת מכמה גורמים כמו סוג הנישה, סוג העסק ותחרות. 

העלויות חייבות להיות מחושבות על סמך הצעת המחיר, הקהל ואיכות המודעה. סכום הכסף שצריך לצאת כדי שמשתמש ילחץ על המודעה שלך נקרא הצעת המחיר והמודל הוא במכירה פומבית שבו המציע הגבוה ביותר מנצח ויופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. גורמי פילוח כוללים את כל ההיבטים של היעד, החל ממילות המפתח שאתה מדרג עבורן וכלה בדמוגרפיה של הקהל שלך. ככל שאתה רוצה להתמקד בצורה תחרותית יותר, כך העלויות גבוהות יותר. לדוגמה, הצעת מחיר על מילת מפתח ״עורך דין״ תיהיה גבוהה מאד מכיוון שזוהי מילת המפתח בין התחרותיות ביותר בתעשייה.

לאמיצים

לחצו על האייקון והופ אתם בשיחה איתי, פלאי הטכנולוגיה, תאמינו לי לאן הגענו…

לטכנולוגים

פשוט שלחו לי וואטצאפ.. אבל אל תרשמו לי: "ער?"… תרשמו: "תתעורר!"

למעניינים

כנראה מייל הולך להישאר איתנו עוד הרבה זמן!

[email protected]