פרסום ושיווקבפייסבוק

כדי ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים בתוך ים של תוכן, יצירתיות היא מעל הכל. תוכן יצירתי מרתק, מקורי ורלוונטיבין אם בצורת תמונות או סרטונים, גורמות למודעות לבלוט בצורה משמעותית מהמתחרים, ומעוררות תגובות רגשיות ומניעות לפעולה.

רוצים לשמוע עוד? מוזמנים להשאיר לי פרטים ונקבע שיחת התאמה!

אנו מנהלים קמפיינים באופן שוטף כדי להבטיח יצור מקסימלי של לידים ומכירות בעלויות הנמוכות ביותר והרלוונטיות ביותר.

רוב הלקוחות שאני עובד איתם כבר התנסו בקמפיינים בעבר בעצמם או עבדו עם סוכנות שלא סיפקה את התוצאות שהם ציפו להם.

חוויה לא טובה לא אומר שגוגל לא יכולה להפוך לפלטפורמה רווחית מאוד ולמנוע צמיחה משמעותי. .

פרסום ממומן בפייסבוק הוא כלי עוצמתי בו עסקים וארגונים משתמשים בו כדי ליצור קשר עם הקהלים הרצויים להם. הוא פועל על פי מודל של תשלום לפי חשיפה, המאפשר להציג פרסומות או פוסטים מקודמים למשתמשי פייסבוק בהתבסס על הדמוגרפיה, תחומי העניין וההתנהגויות שלהם.

היופי בפרסום ממומן בפייסבוק טמון ביכולות הבינה מלאכותית ובטווח ההגעה העצום שלה, עם מיליארדי משתמשים פעילים ברחבי העולם.

כדי ללכוד את תשומת הלב של המשתמשים בתוך ים של תוכן, יצירתיות היא מעל הכל. תוכן יצירתי מרתק, מקורי ורלוונטי - בין אם בצורת תמונות או סרטונים, גורמות למודעות לבלוט בצורה משמעותית מהמתחרים, ומעוררות תגובות רגשיות ומניעות לפעולה. למעשה, קריאייטיב איכותי עשוי להיות ההבדל העיקרי בין המודעה שלכם לשל המתחרים, ולקבוע את ההצלחה של הקמפיינים שלכם.

למי מיועד השירות?

השירות מיועד לעסקים שאין להם את הזמן והניסיון הדרוש לתפעול המערכה. פרסום בקמפיינים בפייסבוק דרך סוכנות מספקת לעסקים מומחיות, יעילות, הכוונה אסטרטגית, יצירתית ואופטימיזציה מתמשכת, וכתוצאה מכך מאמצי פרסום יעילים ומוצלחים יותר.

שיתוף הפעולה מאפשר לעסקים להתמקד בפעילות הליבה של העסק שלהם תוך השארת המורכבות של הפרסום בפייסבוק למומחים.

בין אם זה הבנת החשיבות של קופירייטינג משכנע קרייאיטיב בועט וסיפור מסקרן על העסק כדי ללכוד את תשומת הלב של הקהל ולהניע ללידים ומכירות.

תהליך העבודה שלנו

גלול ימינה

הגדרת יעדים
הבנת המטרות והיעדים של העסק לתחילת פעילות בפייסבוק. אנחנו מתרכזים אך ורק ביצירת לידים איכותיים או הגברת המכירות. לא לייקים ולא קליקים. הבהרת יעדים תעזור ליצור קמפיינים בחפיפה לאסטרטגיה העסקית.
זיהוי קהל יעד
זיהוי קהל היעד על בסיס נתונים הדמוגרפיים, תחומי העניין, התנהגויות והעדפות של הלקוח האידיאלי. מידע זה יאפשר לנו ליצור מודעות ממוקדות מאוד אשר ימקסמו את ההחזר על הוצאות הפרסום.
אסטרטגיות קרייאיטיב מתקדמות
עבודה בשיתוף פעולה עם העסק כדי לפתח אסטרטגית קרייאיטיב יצירתית שמזדהה עם המותג ומסקרנת את קהל היעד. הדגש הוא על סרטונים קצרים ובאנרים מעוצבים עם מסרים מדוייקים. תוכן וידאו קצר צריך למשוך את תשומת הלב במהירות, למשוך את הצופים במסרים תמציתיים ולבצע אופטימיזציה לצפייה בנייד.
בניית הקמפיינים
בהתבסס על יעדי העסק וקהל היעד, אנחנו נתכנן אסטרטגיית פרסום מקיפה בפייסבוק. זה כולל בחירת פורמט המודעה (מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה), החלטה על תקציב הפרסום והתקדמות תוך כדי עמידה ביעדים.
בגדול זהו. טוב לא בדיוק..
השלב החשוב ביותר הוא ניתוח שוטף של הקמפיינים וסטאטוס עדכון שבועי המבוססות על הנתונים הקיימים, תוך הדגשת תחומי שיפור והזדמנויות לצמיחה בשיתוף פעולה עם העסק כדי לחדד את האסטרטגיה ולייעל קמפיינים עתידיים על סמך הלמידה מהניתוח.

בכל שבוע, אנו מציגים מודעה חדשה שתוכל לבדוק בחשבונות המודעות שלך. אנחנו בונים את מה שעובד, ואנחנו גם לא מפחדים לבדוק דברים חדשים לגמרי.

מוכנים להתחיל ?

אם אתם עדיין לא סגורים על עצמכם, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הקייס סטאדיס שלנו

מ 0 שקל ל 400,000 ב 90 יום | כך גייסנו סכום עתק לעמותת DogsRus

לאמיצים

לחצו על האייקון והופ אתם בשיחה איתי, פלאי הטכנולוגיה, תאמינו לי לאן הגענו…

לטכנולוגים

פשוט שלחו לי וואטצאפ.. אבל אל תרשמו לי: "ער?"… תרשמו: "תתעורר!"

למעניינים

כנראה מייל הולך להישאר איתנו עוד הרבה זמן!

[email protected]