רוצים להגדיל את עסק האונליין שלכם? התחילו ביצירת דף נחיתה מהמם, שעוזר להמיר מבקרים מתעניינים ללקוחות.
עסק האונליין שלכם זקוק לדף מותאם היטב כאשר התנועה מנתבת מערוצים שונים ומושכת משתמשים להמרות.
אל תעשו את הטעות של התעלמות מהמבנה של דף הנחיתה שלכם או, גרוע מכך, לא ליצור דף נחיתה כלל.
במדריך הזה יש את כל הטיפים והטכניקות הדרושים לבניית דפי נחיתה מעולים. הסברתי ביסודיות את דפי הנחיתה ואת האלמנטים שעוזרים למקסם המרות!
ציינתי גם כמה דוגמאות מעולות. אז, מוזמנים להציץ בהן!
דבר ראשון, בואו נלמד את היסודות של דף נחיתה. כבר יודעים? דלגו לפרק- 10 האלמנטים של דפי נחיתה, כדי להבין מה עליכם לקחת בחשבון בעת יצירת דף נחיתה מדהים.
מהו דף נחיתה?
דף נחיתה עבור עסק אונליין הוא מסלול הנחיתה למטוסים.
זה המקום שאליו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מגיעים סוף סוף ומוכנים לקבל החלטה. אתם חייבים לעשות אותו משכנע מספיק כדי להמיר אותם ללקוחות שלכם. אם לא תעשו זאת הם ימשיכו ליעד אחר!
בעיקרון, דף נחיתה מבטיח לעסק שלכם נוכחות חזקה בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית ומנועי חיפוש. ושם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ימצאו אתכם.
אנשים רבים מאמינים בטעות שיש צורך לבנות רק דף נחיתה אחד, האמת היא שאתם יכולים להחזיק כמה דפי נחיתה למטרות שונות.
וזה כל מה שצריך להבין לגבי דפי נחיתה. כעת נלמד איך לבנות דף נחיתה.
איך לבנות דף נחיתה
בניית דף נחיתה אינה קשה, אך יצירת דף נחיתה שממיר יכולה להיות מאתגרת. כלי עיצוב אונליין רבים יכולים לעזור לכם לבנות דף נחיתה בקלות.
רוב כלי הפרמיום מציעים פונקציונליות נוספת כמו אפשרויות שיווק בדוא"ל, אופטימיזציה לנייד ואפשרויות עיצוב מיוחדות. אתם יכולים להשתמש בכלים אלה או לשכור מעצבים כדי לבנות הכל מאפס.
עכשיו כשאנחנו יודעים מה זה דף נחיתה ואיך לבנות אחד, בואו נבדוק איך אתם יכולים ליצור דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות.
10 רכיבי דף נחיתה כדי למקסם את ההמרות
ודאו שאתם משלבים את האלמנטים הבאים בעת עיצוב דפי נחיתה כדי למקסם את ההמרות.
1. סקשן ההירו אטרקטיבי
דפי מכירות בעלי המרות גבוהות נותנים תשובות ברורות לשתי שאלות:
" למה לקוחות צריכים לבחור בכם על פני אחרים?" & "מה אתם מביאים לשולחן?"
ענו עליהן תוך כדי כתיבת מודעה או פוסט שבו השתמשתם כדי להביא לקוחות פוטנציאליים לדף הנחיתה שלכם. הכל מהטקסט שלכם ועד לתמונות חייב להתיישר כדי להפוך את החוויה של המבקרים שלכם לנעימה וראויה.
רוב דפי הנחיתה הממירים פועלים לפי אסטרטגיה זו. ודאו שהעותק של דף הנחיתה שלכם הוא חד, מרתק ומגדיר בבירור את ה-USP(נקודת מכר ייחודית) שלכם.
אל תגרמו למשתמשים שלכם לגלול עד הסוף כדי ללמוד מדוע המוצר שלכם מיוחד. זה מה שעושים דפי נחיתה גרועים.
מבקרים גוללים מטה רק כאשר הם סקרנים לדעת יותר, וזה אפשרי רק כאשר אתם מתארים את הצעת הערך מההתחלה.
2. הוסיפו את פרטי הקשר שלכם
אם אתם מנהלים עסק ליגיטימי, הוסיפו את פרטי הקשר שלכם בדף הנחיתה. לאנשים רבים יש הסתייגויות לפני לחיצה על כפתור הקנייה. המשימה שלכם היא להבהיר אותן בכל החזיתות.
מתן פרטי הקשר שלכם מדבר על הסמכות של העסק שלכם ומאפשר ללקוחות להתייחס לשאלותיהם לפני קבלת החלטה.
כמו כן, מבקרים רבים בדפי נחיתה שונאים מילוי טפסים או מסירת כתובת הדוא"ל שלהם, אז הימנעו מלדרוש מהמשתמשים שלכם למלא טפסים רבים.
-
כותרת קליטה
הכותרת שלכם היא חלק ממה שייצור את הרושם הראשוני של המבקרים שלכם. הפכו אותה לקליטה ומעניינת בעת בניית דפי נחיתה ממירים. הנה נתון מעניין: בממוצע, 80% מהצופים שלכם הולכים לראות את דף הכותרת, אבל רק 20% יעברו את שאר התוכן.
זכרו שהמוקד העיקרי של קופירייטינג הוא לקרוא את המשפט הבא שלכם. מכיוון שהכותרת שלכם היא השורה הראשונה שאנשים הולכים לקרוא, היא צריכה להיות משכנעת כדי שימשיכו לגלול בדף שלכם.
אם אתם רוצים קצת השראה, תסתכלו על כמה כותרות של מגזינים. ראו איך הם מעוררים עניין ומושכים את תשומת ליבם של הקוראים כדי לשכנע אותם להפוך את הדפים. להלן 5 שלבים שיעזרו לכם ליצור כותרות מעניינות:
- הבינו את קהל היעד שלכם
- העריכו את התחרות שלכם
- צרו כותרות מטורפות או לא שגרתיות שמושכות תשומת לב
- השתמשו בבדיקת A/B כדי לבדוק את הכותרות שלכם ולשנות אותן לפי הצורך.
- תעשו את זה פשוט.
4. כותרת משנה מעניינות
אל תיתנו לעותק שלכם להתברבר אחרי הכותרת.
חלקו את הדף שלכם לקבוצות והשתמשו בכותרות משנה מעניינות כדי לשמור על תשומת הלב של המבקרים שלכם. צרו כותרות מושכות שמפרקות את המסר שלכם לחלקים שונים של דף הנחיתה.
כותרות המשנה המושלמות יכולות לכלול אחד או כמה מהרכיבים הבאים:
- רמזים לשכנוע.
- טקסט מפורט לכותרת הראשית.
- התאמה אישית לאישיות היעד של המותג שלכם.
- עותק טקסט תמציתי.
- שורת מחץ שנונה שמושכת תשומת לב.
5. היו ברורים עם ההודעה שלכם
הודעות דף נחיתה מבלבלות יכשלו להדהד עם הקהל שלכם ובכך ישפיעו בצורה גרועה על ההמרות שלכם. דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות עוקבים אחר מסרים עקביים, כך שלקהל שלכם תמיד ברור מה אתם מתקשרים.
כמו כן, לא תמיד צריך הרבה תמונות או מילים כדי לבנות דף נחיתה מעולה. לעתים קרובות, עיצובים מינימליסטיים מתפקדים בצורה הטובה ביותר.
בקיצור, להיות ברורים = מכירות טובות יותר!
6. שימוש בתמונות
אל תכתבו רק תוכן. אפילו העותק הטוב ביותר יכול להיות משעמם אם לא תפרקו את הטקסט על ידי הוספת תמונות.
עליכם להוסיף רכיבי מדיה לאורך הטקסט ולפרק אותו כדי להפוך אותו למרתק ומושך יותר. זה באמת יעזור לכם להגיע ליעדי ההמרה שלכם.
אלמנטים חזותיים מחזיקים את הצופים לאורך זמן בדף ומפחיתים את שיעור היציאה מדף הכניסה שלכם. אתם יכולים גם לקחת השראה מאתרים אחרים של סוכנויות דיגיטליות לפני שתעצבו את דפי הנחיתה שלכם.
כמו כן, זכרו לבצע אופטימיזציה של דף הנחיתה שלכם עבור מכשירים ניידים. בצעו אופטימיזציה של תמונות, כך שהן לא ייראו נהדר במחשבים שולחניים, אבל מבולגנים במכשירים ניידים.
7. ספקו פתרון

דפי הנחיתה הטובים ביותר עם המרות גבוהות יודעים לכבד את זמנם של הצופים ולתת פתרונות מהירים.
לאחר שזיהיתם את נקודות הכאב של המשתמשים ותיארתם את הבעיות שלהם, הגיע הזמן להציע פתרונות. ואתם חייבים להציג אותם בצורה המועדפת על קהל היעד שלכם.
פרטו מה אתם מציעים, והדגישו את התכונות הבולטות של המוצר או השירות שלכם שמבדילים אותו מהמתחרים.
8. עותק מרתק ומעשי

עותק כתוב היטב הוא הלב של דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות.
מומלץ מאוד לשכור קופירייטר מנוסה שיעזור להגשים את כוונת הדף שלכם. עיינו בדוגמאות של דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות כדי לקבל קצת השראה.
וחשוב מכך, חלקו את הטקסט שלכם לפסקאות קצרות ומעשיות. העותק של הדף שלכם צריך לעורר רגשות ולפרט בדיוק מה הצופים רוצים. לאחר מכן, אתם יכולים לדחוף אותם לעבר המרה.
היזהרו במילים שאתם בוחרים. אם אתם חושבים שאתם לא יכולים לעשות את זה בעצמכם, העסקת אנשי שיווק תוכן לתפקיד תהיה הפתרון הטוב ביותר.
הנה כמה נתונים סטטיסטים וטיפים מועילים שכדאי לקחת בחשבון בעת יצירת עותק של דף הנחיתה שלכם:
- 73% מהאנשים אוהבים עותקים קצרים וקלים לקריאה.
- דפים עם 200 מילים או פחות מספקים תוצאות המרה טובות.
- בחרו את המילים שלכם בקפידה. Unbounce פשוט שינו את ה-CTA שלהם מ"התחילו את תקופת הניסיון החינמית שלכם ל-30 יום " ל"התחילו את תקופת הניסיון שלנו בחינם ל-30 יום ", ושיעור הקליקים שלהם עלה ל-90%.
- המשתמשים שלכם קוראים רק 20 עד 28% מהתוכן שלכם.
-
CTA מוגדר היטב
CTAs, או קריאות לפעולה, הן הצהרות קצרות שנועדו להורות לקוראים לספק מענה מיידי. דוגמאות נפוצות כוללות " הירשמו היום " או " הצטרפו לניוזלטר שלנו! ”
קריאה לפעולה מוגדרת היטב אינה כוללת שפה מבלבלת; ישרה בעלת טקסט ברור ותמציתי המורה לקוראים לנקוט בפעולה. עם זאת, להגיע ל- CTAs טוב הוא תהליך מורכב ודורש בדיקות A/B רבות.
כמו כן, שימו לב למיקום ה-CTA .
ה-CTA שלכם צריך להופיע לפני המבקרים מוקדם ככל האפשר. אל תגרמו למבקרים שלכם לגלול בין הטקסט מבלי לתת להם את האפשרות לפעול. כמו כן, הוסיפו טקסט לחצן CTA בעל השפעה שיניע מבקרים ללחוץ.
הימנעות משימוש ב-CTAs או שימוש שגוי בהם ידחק את המשתמשים מהדף שלכם וסביר להניח שיהרוג את המכירות שלכם!
10. מבנה מאוזן

מבנה מאוזן הוא חשוב להמרות.
שכרו מעצב מקצועי שמבין בפיתוח חזיתי כדי לפתח את דף הנחיתה שלכם. דף הנחיתה שלכם צריך לכלול אלמנטים עיצוביים רלוונטיים שיעזרו למותג שלכם לעמוד. חשוב מכך, הדף אמור לכלול מעט או בכלל לא הסחות דעת.
להלן מספר רכיבי דף נחיתה הדרושים למבנה מאוזן:
- גופנים טובים וקריאים
- דף קל לניווט
- מעט או בלי עומס בעמוד. שימו רק אלמנטים רלוונטיים ביותר.
- הודעות טקסט קלות להבנה. נסו להעביר את המסר מבלי להגזים במילים.
כמו כן, אל תשכחו להוסיף כפתור פעולה.
11. הוכחה חברתית

בזמן זה של שירותים מזויפים והונאה, אנשים רוצים הוכחה לכך שהמוצר שלכם שווה את כספם. ואסור לשלול מהם את האותנטיות של המותג שלכם.
לכן, ודאו שדפי הנחיתה שלכם מספקים את ההוכחה החברתית של המותג שלכם. עליכם לכלול את הרכיבים הבאים בדף הנחיתה שלכם:
- חוות דעת של לקוחות
- המלצות
- אזכור כמה אנשים רכשו מכם עד עכשיו
- ביקורות Google על העסק שלכם
- דירוגים לעסק שלכם בפלטפורמות דירוג עסקיות אמינות
מרכיבי ההוכחה מעלה יעזרו לאנשים להבין שאתם לגיטימיים, והם יהיו בעלי מוטיבציה להוציא כסף על העסק שלכם. ודאו שאתם כוללים ביקורות אמיתיות, מכיוון שביקורות מזויפות, כאשר נתפסות, עלולות להוריד אנשים מהדף שלכם באופן מיידי ולפגוע גם במותג שלכם.
כעת, כשאתם מכירים את המרכיבים העיקריים הנדרשים בדף נחיתה עם המרות גבוהות, בואו נסתכל על 10 דוגמאות של דפי נחיתה עם המרות גבוהות.
10 דוגמאות לדפי נחיתה בעלי המרה גבוהה
ריכזנו רשימה של 10 מהדוגמאות הטובות ביותר של דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות שתוכלו לראות לפני יצירת דפי נחיתה משלכם. בואו לצלול פנימה!
1. Constant Contact – מבנה מאוזן
Constant Contact מציעה שירותי שיווק במייל ובעלת דף נחיתה פשוט ומוגדר היטב. מיליונים משתמשים ב-Constant Contact ככלי אינטגרלי ליצירת אסטרטגיות חדשות ליצירת לידים B2B.
דף הנחיתה שלהם מזכיר תכונות שונות שמבדילות את שירותי השיווק בדוא"ל שלהם מאחרים. לדף יש כותרות מהממות ועותק טקסט מעניין התומך במטרה של העסק.
בסך הכל, זהו דף נחיתה פשוט, משפיע ומעניין.
2. Amazon Assistant (אמזון אסיסטנט) – התמקדות בתכונות

היינו צריכים לכלול את אמזון אסיסטנט ברשימה שלנו מכיוון שהוא מכיל את רוב האלמנטים הנכונים הדרושים בדף נחיתה בעל המרות גבוהות. וכולנו יודעים עד כמה זה ממיר.
עם כפתור "install (התקנה)" בהיר וממוקם במרכז לחשיפה מרבית, אתם יודעים אילו פעולות הדף רוצה שהמבקרים שלו יבצעו.
ושאר העמוד מתקשר בבירור מה זה אמזון אסיסטנט.
3. Netflix (נטפליקס) – מינימליסטי ובסיסי
ללא ספק אחת הדוגמאות הטובות ביותר לדף נחיתה מינימליסטי, נטפליקס מייחדת את עצמה על ידי יצירת רקע שממחיש את האוסף העצום של תוכניות הטלוויזיה שלה.
יש קריאה לפעולה קטנה ממש באמצע, וכפתור ההתחברות ממוקם בפינה השמאלית העליונה, וממנף את ערך המותג שלהם כדי למקסם את ההמרות.
4. Neil Patel – תמריץ בגדול
דף הנחיתה של ניק מתחיל בתמריץ. כלומר, מי לא רוצה יותר תנועה
ואז יש CTA מיד לאחר מכן, וכשגוללים למטה, אתם לומדים לדעת יותר על מה שניל מביא לשולחן.
בנוסף, זה כל כך פשוט וישיר, כך שאתם מבינים בקלות מה העמוד מציע.
5. Cloudways – תוספת ערך
בנוסף להצעת מגוון תוכניות תמחור לאירוח בענן לבעלי סוכנויות, ל-Cloudways יש דף נחיתה בעל המרות גבוהות שמעביר את המסר שלהם במילים ברורות.
העמוד מדגיש את התכונות של Cloudways באמצעות אלמנטים חזותיים כדי לעזור למשתמשים להבין את הפלטפורמה. זוהי דוגמה קלאסית לאימוץ פשטות בעת העברת המסר.
מבקרים יודעים בבירור אילו ערכים הם יקבלו מ- Cloudways. ואם זה משהו שהם רוצים, הם ישמחו להמיר.
6. Simply Business – CTA מוגדר היטב
ל-Simply Business יש דף נחיתה נקי וללא עומס. יש לו תיבת דו-שיח קטנה המאפשרת לכם ליצור אינטראקציה עם הדף ולקבל הצעת מחיר.
העמוד כולל גם סמלי לוגו של עסקים שעבדו איתם, יחד עם מידע מפורט על התכונות הייחודיות שלהם, המשמשים כהצעת ערך.
השילוב של כל האלמנטים הללו שם את Simply Business בין הדוגמאות הטובות ביותר של דפי נחיתה בעלי המרות גבוהות.
7. Backlinko – היו ברורים עם ההודעה שלכם
דף הנחיתה של Backlinko מתחיל מיד עם תמריץ: מגנט לידים. ככל שאתם גוללים, הוא מספק מידע נוסף על המותג, תוך שימוש בשטח לבן רב כדי להתמקד בתוכן.
העמוד כולל גם המלצות של לקוחות לבניית אמון.
8. ConvertFlow – שימוש בתמונות
ConvertFlow נועד למקסם את ההמרות, ולאפשר לכם ליצור ולהתאים אישית את טפסי ההשקה שלכם בהתאם.
דף הנחיתה שלהם מחולק למספר חלקים, כאשר כל אחד מהם מכסה תכונות שונות שמייחדות את ConvertFlow . אתם יכולים גם לראות את הלוגו של הלקוחות הבולטים שלהם, מה שמספק הוכחה חברתית.
העותק קצר וכתוב היטב, עם הרבה אלמנטים שונים. בנוסף, לדף יש תמונות רבות, מה שהופך אותו למושך מבחינה ויזואלית.
9. Freshbooks – ספקו פתרון
ל- Freshbooks יש דף משפיע שמתחיל ישירות בהצעה.
כשגוללים למטה, העמוד חושף מידע נוסף על הכלי, יחד עם סטטיסטיקת האיכות. זהו דף נחיתה מעוצב למדי שמסתיים ב-CTA.
10. Thirsty Affiliates
Thirsty Affiliates הוא תוסף ניהול שותפים המיועד לאתרי וורדפרס, ויש לו דף נחיתה נפלא.
החל בסרטון על הפלטפורמה, העמוד מאפשר לכם לגלול למטה כדי לקבל מידע נוסף על התכונות הייחודיות שלו.
לסיכום
אלו הם כמה מדפי הנחיתה הטובים ביותר עם המרות גבוהות שתוכלו לראות לפני שתתחילו לעצב משלכם. זה הכרחי שתבצעו בדיקות A/B בדף הנחיתה שלכם כדי לייעל את אחוזי ההמרה של דף הנחיתה שלכם. בדיקות עקביות יעזרו לכם להבין מה עובד ומה עליכם להסיר. כל עוד אתם משלבים את האלמנטים הניתנים במאמר זה , אתם אמורים להיות מסוגלים ליצור דפי נחיתה מעניינים ואטרקטיביים שיגדילו את ההמרות.