-
להתכונן מוקדם
רק עכשיו ראינו את סוף הקיץ, מה שעלול להקשות על התמקדות בלילות הקרים. אבל כדי לקצור את התגמול הגדול ביותר מהקמפיינים שלכם, אתם צריכים להקדים את המשחק.
מחקר מגלה ש-57% מהאנשים מקווים שהקניות לחג יסתיימו עד דצמבר, מה שאומר שאתם צריכים להמשיך הלאה. להתחיל לתכנן עכשיו כדי שיהיה לכם את כל התוכן והנכסים שאתם צריכים עד שתעלה לאוויר. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להתאמץ כדי ליצור גרפיקה באינסטגרם או מייל ערב לפני ההשקה שלכם.
חשבו על הקמפיינים שלכם לחג עכשיו ובנו באז עד ינואר 2024 עם טיזרים. עד שסוף השנה יגיע הלקוחות שלכם יהיו מוכנים לשלוף את הארנק ולקנות – ותוכלו לשבת ולהירגע בידיעה שהתכוננתם זמן רב מראש.
-
הגדירו יעדים למכירות לחגים
הגדרת יעדים היא חיונית כדי לדעת עד כמה מאמצי השיווק שלכם בחגים השתלמו – האם השגתם את התוצאות שרציתם? לפני שאתם מתכננים מה אתם הולכם לפרסם ואיפה, חשבו מה אתם רוצים להשיג. התחלו בניתוח התוצאות של השנה שעברה כדי לראות לאן אפשר לכוון ולאחר מכן הגדר יעדים על סמך היעדים העסקיים הכוללים שלכם.
שמרו על המטרות שלכם: ספציפיות, מדידות, ברות השגה, רלוונטיות ומבוססות זמן. לדוגמה, "ליצור 10% יותר מכירות בדצמבר באמצעות דוא"ל" עדיף על "לקבל יותר לידים".
-
צרו אסטרטגיית שיווק לחגים
יש הרבה רעיונות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להשתמש בכולם. במקום זאת, בחרו את אלו הרלוונטיים ביותר למותג ולקהל שלכם אל תוך אסטרטגיית שיווק לחגים. חישבו על מה אתם הולכים לפרסם, איפה אתם הולכם לפרסם ומתי.
התאימו את הערוצים שלכם (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק) כדי להרחיב את טווח ההגעה. שלחו אימיילים, קדמו הצעות באינסטגרם והוסיפו דפי נחיתה חדשים לאתר שלכם עכשיו.
-
התאימו אישית את מאמצי השיווק שלכם
קונים נוטים יותר לקנות אם הם מרגישים שמותג מבין אותם ויודע מה הם רוצים. השתמש בנתוני קניות קודמים כדי להעביר הודעות שיווקיות מותאמות אישית ללקוחות בסוף השנה או בחגים. זה יכול לכלול שליחת המלצות מוצר מותאמות אישית או מתן הנחות לקונים המובילים שלכם.
-
הציגו את האישיות שלכם
הרבה קניות לחג מונעות על ידי רגשות. על פי מחקר, 80% מהחלטות הקונים מונעות מרגשות. תוכלו לשחק על זהעל ידי הצגת האישיות שלכם בקמפיינים השיווקיים שלכם בחג. להיות אישי ואנושי על ידי פיצוח בדיחות, שימוש בטון דיבור סתמי ושיתוף בערכים הייחודיים שלכם.
לסיים את 2023 ברעש גדול
שיווק בחגים הוא חיה אחרת. ראשית, הלקוחות שלכם בדרך כלל קונים עבור אחרים, לא עבור עצמם. ותאריכי הפסקת המשלוח יוצרים תחושה של עומס ודחיפות. השתמשו בטיפים ובכלים לשיווק לחגים כדי להתאים את המאמצים שלכם לאופי הייחודי של תקופת החגים ולהעניק ללקוחות שלכם חוויה חיובית שתעזור להם לחזור לשנה החדשה.