מודעות יוטיוב שורטס: טיפים ואסטרטגיות קמפיין שימשכו את הקהל שלכם

יוטיוב שורטס הפך במהירות לפורמט פופולרי לצריכת תוכן, וצובר מיליארדי צפיות מדי יום. קבלו מספר טיפים ואסטרטגיות קמפיין שימשכו את הקהל שלכם

תוכן עניינים

יוטיוב שורטס

יוטיוב שורטס

מבוא

יוטיוב שורטס הפך במהירות לפורמט פופולרי לצריכת תוכן, וצובר מיליארדי צפיות מדי יום. פלטפורמת וידאו קצרה זו מציגה הזדמנות נהדרת עבור משווקים להגיע לקהל היעד שלהם וליצור איתו אינטראקציה. במדריך זה נסקור את כל מה שצריך לדעת על פרסום ב-יוטיוב שורטס, כולל הגדרת קמפיינים, פילוח קהלים, יצירת מודעות ומיטוב ביצועים.

טיפים להצלחה עם פרסום יוטיוב שורטס

כדי למקסם את ההשפעה של מסע הפרסום שלכם ב-יוטיוב שורטס, שקלו את השיטות המומלצות הבאות:

משכו את הקהל שלכם

לכידת תשומת הלב של הקהל בשניות הראשונות של מודעת יוטיוב שורטס היא קריטית להצלחתה. תוכן מרתק ורלוונטי הוא המפתח להשגת מטרה זו. על ידי יצירת תוכן שידבר לקהל היעד שלכם, אתם מגדילים את הסיכויים שהם יצפו במודעה שלכם, יקיימו אינטראקציה עם המותג שלכם ובסופו של דבר יבצעו המרה.

לדוגמה, אם אתם מקדמים אפליקציית כושר, פתחו את מודעת יוטיוב שורטס עם שגרת אימונים מושכת מבחינה ויזואלית או סיפור טרנספורמציה מרהיב כדי למשוך את תשומת הלב של הצופים. ודאו שהתוכן מתאים לצרכים, לתחומי העניין ולנקודות הכאב של קהל היעד שלכם, מכיוון שזה ישמור על מעורבותם ויגדיל את הסבירות שהם יפעלו.

הנה כמה רעיונות לאופן שבו אתם יכולים למשוך את הקהל שלכם בשניות הראשונות עם תוכן מרתק:

הציגו תכונת מוצר ייחודית:

אם למוצר שלכם יש נקודת מכירה ייחודית (usp), הפכו אותו לכוכב המודעה. זה יעורר באופן מיידי את העניין של הצופים ויגרום להם לרצות ללמוד עוד על ההצעה שלכם.

מנפו תצוגות חזותיות חזקות:

השתמשו בפריטים חזותיים באיכות גבוהה, הנפשות שובות לב או גרפיקה מרשימה כדי למשוך את הקהל שלכם. פעולה זו תגרום למודעה שלכם לבלוט ותבטיח שהצופים יפסיקו לגלול ויתחילו לצפות.

השתמשו בהומור או ברגש:

התחברו לקהל שלכם ברמה הרגשית על ידי שילוב הומור או לעורר תגובה רגשית. זה יעזור לבנות חיבור בין המותג שלכם לבין הצופה, מה שיגדיל את הסיכוי שהם יקיימו אינטראקציה נוספת.

שתפו המלצות או הוכחות חברתיות.:

כלול ביקורות חיוביות של לקוחות, המלצות או המלצות של משפיעים כדי לבנות אמינות ואמון עם קהל היעד שלכם.

 

סוגי הקמפיינים המתאימים ביותר לתוכן מרתק בשניות הראשונות כוללים

קמפיינים להגברת המודעות למותג: אם היעד שלכם הוא להציג את המותג שלכם לקהלים חדשים, התחילו עם תוכן שמדגיש את האישיות, הערכים או נקודות המכירה הייחודיות של המותג שלכם.

השקות מוצרים

בעת השקת מוצר חדש, התמקדו בהצגת התכונות, היתרונות או ההיבטים החדשניים שלו שמבדלים אותו מהמתחרים.

קמפיינים ליצירת לידים

אם אתם מעוניינים ליצור לידים, צרו תוכן שמדגים כיצד המוצר או השירות שלכם יכול לפתור בעיה ספציפית או לענות על צורך מסוים של קהל היעד שלכם.

קמפיינים של פילוח מחדש

כשאתם מפלחים מחדש צופים שכבר קיימו אינטראקציה עם המותג שלכם, השתמשו בתוכן שמעמיק את ההבנה שלהם לגבי ההצעות שלכם או מדגיש מבצעים והנחות בלעדיים. חיבור הקהל שלכם בשניות הראשונות עם תוכן מרתק ורלוונטי חיוני להצלחת מודעות יוטיוב שורטס שלכם. התאימו את התוכן שלכם להעדפות של קהל היעד ולמטרות הקמפיין כדי למקסם את האפקטיביות של מאמצי הפרסום שלכם.

השתמשו בקריאות לפעולה ברורות ותמציתיות

שימוש בקריאות ברורות ותמציתיות לפעולה (CTAs) במודעות יוטיוב שורטס הוא חיוני לעידוד הצופים לבצע את הפעולה הרצויה, בין אם מדובר ברכישה, הרשמה לניוזלטר או ביקור באתר שלכם. יעילות הקריאה לפעולה שלך מוגברת כאשר היא פשוטה וישירה, ולא משאירה מקום לבלבול או היסוס.

לדוגמה, אם אתם מפעילים קמפיין לקידום מכירה לזמן מוגבל באתר איקמורס שלכם, קריאה לפעולה כמו "קנה עכשיו!" או "חסוך 20% היום!" תהיה משכנעת ותמציתית, ותעודד את הצופים לפעול באופן מיידי.

באופן דומה, אם המטרה שלכם היא להגדיל את ההרשמות לניסיון חינם של התוכנה שלכם, קריאה לפעולה כמו "התחל את הניסיון החינמי שלך" או "נסה זאת בחינם היום" היא יעילה ופשוטה.

קריאות לפעולה ממלאות תפקיד מרכזי בהצלחה של סוגים שונים של קמפיינים, כגון:

קמפיינים ליצירת לידים:

עודדו את הצופים לשלוח את פרטי הקשר שלהם למנוי חינם לספר אלקטרוני, סמינר רשת או לניוזלטר.

קידומי איקומרס:

עודדו לקוחות פוטנציאליים לבצע רכישה או לגלות על מכירה לזמן מוגבל.

קמפיינים להגברת המודעות למותג:

עודדו את הצופים לבקר באתר שלכם, לקבל מידע נוסף על המותג שלכם או לקיים אינטראקציה עם התוכן שלכם בפלטפורמות מדיה חברתית.

הרשמה לאירוע:

הניעו את הצופים להירשם לסדנה, כנס או אירוע וירטואלי.

בכל המקרים הללו, המפתח הוא ליצור קריאה לפעולה שמקשרת בבירור את הפעולה שאתם רוצים שהצופה יעשה ואת התועלת שהוא יקבל מכך. על ידי שילוב קריאות לפעולה ברורות ותמציתיות במודעות יוטיוב שורטס שלכם, תוכלו להגדיל משמעותית את שיעור ההמרות של הקמפיין ואת ההצלחה הכוללת.

 

בדיקת פורמטי מודעות שונים

כשמדובר בהפעלת קמפיינים מוצלחים ב-YouTube, חיוני להתנסות בפורמטי מודעות שונים ולמצוא את אלה שמתאימים ביותר למטרות הקמפיין שלכם. שני פורמטים פופולריים של מודעות שמפרסמים משתמשים בהם ב-YouTube הם מודעות שניתן לדלג עליהן ומודעות סרטון בפיד.

מודעות שניתן לדלג עליהן הן מודעות סרטון שמוצגות לפני או במהלך סרטון ומאפשרות לצופים לדלג על המודעה לאחר חמש שניות. מודעות אלה הן בדרך כלל באורך של 15-30 שניות והן נהדרות להגברת המודעות למותג וליצירת תנועה באתר. עם זאת, ייתכן שהם לא יהיו אידיאליים לקמפיינים המתמקדים בהשגת המרות או מכירות, מכיוון שהצופים יכולים לדלג על המודעה בקלות.

מצד שני, מודעות וידאו בפיד הן מודעות מקוריות שמופיעות בפידים של YouTube Home ו-Watch Next. מודעות אלה הן בדרך כלל קצרות יותר, בסביבות 6-15 שניות, ויכולות לעזור להגביר מעורבות, המרות ומכירות. הם גם חסכוניים יותר מפורמטי מודעות אחרים ויכולים להיות אופציה נהדרת למפרסמים עם תקציבים קטנים יותר.

בנוסף לשני פורמטי מודעות אלה, יש כמה אפשרויות אחרות שמפרסמים יכולים לבדוק, כולל מודעות מוזרמות שלא ניתן לדלג עליהן, מודעות באמפר ומודעות דיסקברי. מודעות מוזרמות שאינן ניתנות לדילוג דומות למודעות מוזרמות שניתן לדלג עליהן, אך הצופים אינם יכולים לדלג עליהן. מודעות באמפר הן מודעות של שש שניות שמוצגות לפני או אחרי סרטון, בעוד שמודעות דיסקברי הן מודעות שמופיעות בתוצאות החיפוש של יוטיוב.

חשוב לציין שפורמט המודעה שתבחרו צריך להתאים ליעדי הקמפיין ולקהל היעד שלכם.

לדוגמה, אם אתם מכוונים לקהל צעיר יותר, פורמטי מודעות קצרים יותר כמו מודעות באמפר או מודעות סרטון בפיד עשויים להיות יעילים יותר מכיוון שלצופים צעירים יש בדרך כלל טווח קשב קצר יותר.

באופן כללי, בדיקת פורמטים שונים של מודעות היא המפתח למציאת ההתאמה הטובה ביותר למטרות הקמפיין. על ידי ניתוח ביצועי הקמפיין וביצוע התאמות על סמך נתונים, אתם יכולים להבטיח שהמודעות שלכם משיגות תוצאות ומגיעות לקהל היעד שלכם ביעילות.

 

השתמשו בתוויות מותאמות אישית ב-Google Merchant Center כדי לפשט את ניהול פיד המוצרים של Shoppable ads.

תייעלו את הקמפיין שלכם באופן רציף בהתבסס על נתוני ביצועים.

 

מה דעתי ?

ככל שמספר הצופים ב-יוטיוב שורטס ממשיך להרקיע שחקים, למשווקים יש הזדמנות פז לנצל את הפלטפורמה הצומחת במהירות. זכרו לבדוק אורכי סרטונים שונים, ליצור קריאות משכנעות לפעולה ולמטב את הצעות המחיר שלכם לקבלת תוצאות מרביות.

עשו את הצעד הראשון עכשיו, ואמצו את הפוטנציאל של הפרסום ב-יוטיוב שורטס כדי לשפר את הצלחת המותג שלכם.

 

שיתוף המאמר

בן כנעני

יעוץ והקמת אתרים
ליזמים מתחום ההשקעות והפיננסים.

אשמח לפגוש אתכם בניוזלטר שלי!

מידי פעם אני שולח עדכונים ותכנים מעניינים, מוזמנים להצטרף.

בלחיצה על כפתור הצטרפות, אני מאשר/ת קבלת דיוור למייל מאתר זה.

העקרונות שלי לשיווק ממיר!

ספר דיגיטלי שמרכז עבורכם 5 עקרונות סופר-חשובים שפשוט יהפכו את עמודי הנחיתה של העסק שלכם לממירים במיוחד. מוזמנים ללחוץ ולהוריד מיידית!

לאמיצים

לחצו על האייקון והופ אתם בשיחה איתי, פלאי הטכנולוגיה, תאמינו לי לאן הגענו…

לטכנולוגים

פשוט שלחו לי וואטצאפ.. אבל אל תרשמו לי: "ער?"… תרשמו: "תתעורר!"

למעניינים

כנראה מייל הולך להישאר איתנו עוד הרבה זמן!

[email protected]