ספריית המודעות של טיקטוק

אם אתם מפעילים מודעות טיקטוק או שחשבתם להתחיל בקרוב אתם חייבים להכיר את האפשרויות בספריית המודעות של טיקטוק שיעזרו להגדיל את החזר ההשקעה שלכם

תוכן עניינים

ספריית המודעות בטיקטוק

ספריית המודעות בטיקטוק

 

אם אתם מריצים מודעות טיקטוק עבור העסק שלכם ,או שחשבתם להיכנס לפעולה בקרוב – אז חגרו חגורות, כי מה שאנחנו עומדים לשתף איתכם במדריך זה עשוי לעזור לכם להחזיר פי 10 השקכה על הפרסום שלכם בטיקטוק!

בדקות הקרובות נראה לכם איך למנף את הכלי 'ספריית המודעות בטיקטוק' כדי להשיג יתרון על המתחרים שלכם, לעודד הצלחה עתידית בפרסום ולקבל תובנות ממודעות עם ביצועים מובילים, ששווים זהב.

אבל קודם כל הדברים הראשונים…

 

מה זה 'ספריית המודעות בטיקטוק'?

'ספריית המודעות', הושקה לפני קצת יותר משנה, היא כלי לספריית מודעות שבה ניתן לחפש את מסעות הפרסום בעלי הביצועים הטובים ביותר ב-טיקטוק לפי מסננים מרובים. במילים אחרות, אתם יכולים לקבל גישה (בזמן אמת) לטוב ביותר בפרסום בטיקטוק.

דמיינו את זה כמו ספריית המודעות של פייסבוק, אבל קצת יותר טוב.

ספריית המודעות של טיקטוק

עכשיו – מיותר לציין שלכלי כזה יש ערך עצום לא רק אם אתם מתחילים שמחפשים השראה בקמפיינים, או ותיקים ומנוסים שעורכים מחקר עבור העסק שלהם.

ראשית, בואו נצלול קצת יותר עמוק לתוך התכונות והתובנות המדויקות שתקבלו ברגע שתירשמו לכלי הזה.

ראו, הפלטפורמה מספקת מגוון רחב של מסנני חיפוש לניווט בין רשימות המודעות, הכוללים 'סוג מודעה', 'אזור' ו'תעשייה'.

בנוסף, תוכלו לסנן עוד יותר את התוצאות לפי מסגרת זמן (נניח, 7 או 180 הימים האחרונים) וביצועים (תפוצה, CTR וקצב צפייה של 2 שניות). הוא מקיף הרבה מאוד מדדים בעלי ערך שאתם יכולים להשתמש בהם כדי לחדד את הדוגמאות האידיאליות שאתם רוצים עבור העסק שלכם.

ברגע שאתם נתקלים במודעה שמוצאת חן בעיניכם, אתם יכולים לראות את שיעור הקליקים, שיעור ההמרות, קליקים ומספר ההמרות שהמודעה הביאה בזמן אמת. זה מאפשר לכם לאמוד כמה טוב סוג זה של קמפיין באמת עושה בשוק, ולהשתמש בערימה זו של תובנות כדי לשפוט הזדמנויות ולגלות תחומים פוטנציאליים של שיפור.

אתם אפילו מקבלים גישה לתובנות שמאפשרים לכם להשוות את תוצאות המודעה הנוכחית שלכם לממוצע בתעשייה (או לראות כמה אנשים ממירים ביחס למספר השניות של המודעה שהם צופים בה!)

ספריית המודעות של טיקטוק

הכלי הזה נשלח משמיים לכל מי שמבקש להתעסק עם פרסום בטיקטוק. יש לו שפע של שימושים לכל עסק באונליין שאתם יכולים לחשוב עליו. . .

ואנחנו נכסה את 5 הגדולים ביותר שלנו עכשיו. עם זה נאמר כאן:

 

5 השימושים המובילים בכלי המודעות המובילות

#1. קבלו השראה יצירתית מספריית המודעות בנישה שלכם

ברור שאחד מהשימושים החשובים ביותר עבור כלי המודעות המובילות הוא להשתמש בו כהשראה יצירתית לקמפיינים שלכם.

כאן יש לכם גישה למודעות בעלות הביצועים הטובים ביותר בכל טיקטוק. ועל ידי שימוש במסנני החיפוש, אתם יכולים להיתקל בכמה מקורות השראה נהדרים וספציפיים לנישה עבור מאמצי הפרסום שלם.

ספריית המודעות של טיקטוק

 

#2. רגלו אחר המתחרים שלכם

אם עדיין לא חשבתם כך, גישה לכלי עשיר כזה במסננים שימושית מאוד ברגע שאתם עורכים מחקר על מתחרים.

אתם יכולים לאסוף תובנות ממודעות שעובדות בתעשייה שלכם כבר עכשיו! זה רב ערך.

זה בעצם נותן לכם את היכולת ללמוד את הקמפיינים / המשפכים / אסטרטגיות המכירות המנצחות מהמתחרים שלכם בזמן אמת ולמצוא נקודות תורפה שאתם יכולים למנף כדי ליצור זווית שיווקית משכנעת וייחודית יותר שעוזרת לכם להתבלט (או אם כבר יש לכם קצת אחיזה עם פרסום טיקטוק משלכם, אתם יכולים להשתמש בכלי זה כדי להגדיל את התוצאות שלך).

למה להמציא את הגלגל מחדש כשאפשר לשאוב השראה ממה שכבר הוכיח הצלחה (שימו לב לדגש על "השראה"; העתקת תוכן של המתחרים מילה במילה רק תזיק לכם בטווח הארוך)?

מחקר על מתחרים משמש כנקודת התחלה פנטסטית, ומציע תובנות רבות ערך לגבי מה שהוכח כמצליח בשוק שלכם. הידע שנצבר באמת רב ערך.

ואגב, עשינו הדרכה מלאה כיצד לבצע מחקר על מתחרים יעיל בטיקטוק. אז אם אתם בכלל מעוניינים, אל תשכחו להסתכל על זה למטה.

הרבה מתחילים נאבקים כדי לגרום ליצירתיות שלהם לזרום, וזה מונע מהם אפילו להתחיל עם פרסום בטיקטוק מלכתחילה. אבל עם ספריית המודעות הכל הרבה יותר קל עכשיו (ארוכים הם הימים שבהם הייתם צריכים להתחיל עם לוח חלק.)

יש לו אפילו תכונה שעוזרת לכם לשמור מודעות "מושכות עין" באוסף שלך למועד מאוחר יותר.

 

#3. מצאו סאונד לשימוש מסחרי

בניגוד למודעות יוטיוב ופייסבוק, הרוב המכריע של הדמוגרפיה בטיקטוק הוא דור ה-Z. כלומר, אנשים מתחת לגיל 30.

לכן, סגנון המודעה בפלטפורמה זו שונה במקצת. זה מאוד מונע על ידי מוזיקה, אז כדי לנצח, כדאי שתכללו כמה מנגינות קליטות במודעות שלכם.

ואם כבר מדברים על זה, אני כנראה צריך לספר לכם על מדיניות המוזיקה של טיקטוק.

תראו, יש רק סאונדים מסוימים שטיקטוק מאפשרת למותגים להשתמש בהם בפרסומות למטרות מסחריות. אם תנסו להשתמש במנגינה שאינה מאושרת על ידי טיקטוק עצמה, המודעה שלכם עלולה להיחסם.

וזה באמת לא שווה את זה. באותה מידה תוכלו לעבור במרכז הקריאייטיב כדי לקבל ספרייה מלאה של כל השירים שניתן להשתמש בהם במודעות.

 

קמפיין טיקטוק

דבר נוסף שטיקטוק נותנת לכם גישה אליו הוא עמוד עם כל השירים הטרנדיים שקופצים בטיקטוק.

באפשרותכם להציג הן את השירים הפופולריים ביותר והן את השירים הפורצים, ולסנן אותם לפי מדינה ולפי תקופה, או ללמוד את טווח הקהל ותחומי העניין של שירים ספציפיים אלה.

עכשיו, יש להודות, רוב השירים הטרנדיים האלה לא יהיו זמינים לשימוש מסחרי; אבל אם יתמזל מזלכם, אולי תקבלו קצת עזרה מפיצ'ר "מוזיקה מוכנה לשימוש דומה" של טיקטוק, שיכול להראות לכם שירים שיש להם וייב דומה לזה שאתם אוהבים, אבל מאושרים לשימוש מסחרי.

 

#4. גלו מילות מפתח מובילות

כעת, בעוד שהשימוש הקודם והשניים הבאים אינם חלק מכלי המודעות המובילות כשלעצמם. הם עדיין מהווים חלק ממרכז הקריאייטיב בטיקטוק, והם בהחלט יכולים לעזור לכם מאוד במאמצי הפרסום שלכם.

ובדיוק כמו מוזיקה טרנדית, אתם יכולים להשתמש בספריית המודעות כדי למצוא את מילות המפתח המובילות ב-טיקטוק עבור תעשייה/מיקום ספציפיים.

קמפיין טיקטוק

היבט חשוב מאוד של קמפיין פרסומי מוצלח הוא מחקר מילות מפתח. עד לאחרונה, לטיקטוק לא הייתה תכונה המאפשרת למשתמשים לגלות מילות מפתח רלוונטיות לקמפיינים שלהם. עם זאת, לפני כחודש הציגה טיקטוק את נתוני השימוש של מילות מפתח, המאפשרים כעת לאתר את מילות המפתח בעלות הביצועים הטובים ביותר בתעשייה שלכם בזמן אמת.

זה עוד ניצחון לטיקטוק.

 

#5. גלו את ההאשטאגים הטובים ביותר

ואחרון חביב – טיקטוק גם מרכזת את כל ההאשטאגים בעלי הביצועים הטובים ביותר במקום אחד (עברו אל מגמות בתפריט העליון ולאחר מכן בחרו "האשטאגים").

וכן, ניחשתם נכון, בדיוק כמו שירים ומילות מפתח שתוכלו לסנן לפי אזור, תעשייה וזמן פרסום. בנוסף לראות ניתוח בזמן אמת של קהל היעד המשתמש בהאשטאגים אלה.

הכלי האחרון הזה חזק במיוחד לתפוצה אורגנית של טיקטוק, אבל הוא גם יכול לתת לכם כמה רעיונות משכנעים למסע הפרסום שלכם.

בסדר, עכשיו כשאתם מבינים את כל מקרי השימוש הפוטנציאליים לכלי המודעות המובילות, הנה –

 

כיצד להתחיל עם הכלי

שלב #1. צרו חשבון עסק ב-טיקטוק. אתם יכולים לעשות זאת על ידי מעבר לדף זה כאן (זה בחינם.)

שלב #2. עברו אל ads.tiktok.com במחשב שולחני והפעילו את מרכז הקריאייטיב. לאחר מכן עברו סביב הסרגל העליון כדי למצוא גישה לכל הכלים במרכז הקריאייטיב (כגון תובנות על מילות מפתח, האשטאגים, שירים וכו ').

שלב #3. מדף הבית, לחצו על השראה ולאחר מכן בחרו לוח מחוונים של ספריית המודעות כדי לראות מודעות בעלות הביצועים הטובים ביותר.

 

ואז אתם יוצאים לדרך!

 

 

שיתוף המאמר

בן כנעני

יעוץ והקמת אתרים
ליזמים מתחום ההשקעות והפיננסים.

אשמח לפגוש אתכם בניוזלטר שלי!

מידי פעם אני שולח עדכונים ותכנים מעניינים, מוזמנים להצטרף.

בלחיצה על כפתור הצטרפות, אני מאשר/ת קבלת דיוור למייל מאתר זה.

העקרונות שלי לשיווק ממיר!

ספר דיגיטלי שמרכז עבורכם 5 עקרונות סופר-חשובים שפשוט יהפכו את עמודי הנחיתה של העסק שלכם לממירים במיוחד. מוזמנים ללחוץ ולהוריד מיידית!

לאמיצים

לחצו על האייקון והופ אתם בשיחה איתי, פלאי הטכנולוגיה, תאמינו לי לאן הגענו…

לטכנולוגים

פשוט שלחו לי וואטצאפ.. אבל אל תרשמו לי: "ער?"… תרשמו: "תתעורר!"

למעניינים

כנראה מייל הולך להישאר איתנו עוד הרבה זמן!

[email protected]