איך להשתמש במודעות רילס פייסבוק במסנג'ר כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים?

מחפשים דרך חדשה להגיע ללקוחות חדשים בפייסבוק? במאמר זה תלמדו איך לנצל בצורה הטובה ביותר את מיקום המודעות של מודעות למסנג'ר ברילס של פייסבוק.

תוכן עניינים

מחפשים דרך חדשה להגיע ללקוחות חדשים בפייסבוק? רוצים להתחיל שיחות נוספות עם לקוחות פוטנציאליים מתאימים?

במאמר זה תלמדו איך לנצל בצורה הטובה ביותר את מיקום המודעות של מודעות ל-מסנג'ר ברילס של פייסבוק.

מדוע מודעות רילס של פייסבוק חשובות עכשיו יותר מתמיד

הרילס בפייסבוק אולי לא ייצרו באז רב כמו באינסטגרם. אבל במיקום זה יש הרבה פוטנציאל עבור משווקים ומפרסמים. בחודשים האחרונים פייסבוק בונה פיצ'רים של רילס, והשקעה בסרטונים קצרים.

במרץ 2023, פייסבוק האריכה את מגבלת הזמן ל-90 שניות (בתמונה למטה), ובכך יישרה קו רילס בפייסבוק עם רילס באינסטגרם והפכה אותה לתחרותית יותר עם הסרטונים הקצרים-הארוכים יותר של טיקטוק. יוצרי רילס בפייסבוק יכולים עכשיו להשתמש בפיצ׳רים חדשים כמו תבניות, זיכרונות ומוזיקה כדי ליצור תוכן שמתבסס על טרנדים בפיד.

במקביל, פייסבוק הודיעה על סיום תוכנית רילס פליי בונוס. תוכנית זו גוזלת זרם הכנסה מרכזי עבור יוצרים, שעשויים לבחור להשתמש במיקומי מודעות כדי לבצע מונטיזציה של תוכן במקום זאת. פייסבוק מאפשרת כיום ליוצרים להרוויח כסף על ידי הפעלת מודעות ברקע ופוסט-לולאה ברילס שלהם.

נכון לינואר 2023, גודל הקהל הכולל המשוער של רילס בפייסבוק הוא כמעט 700 מיליון איש. עם זאת, רילס בפייסבוק היוו רק כ-3% מהחשיפות של מודעות פייסבוק בשנת 2022. מודעות רילס בפייסבוק זמינות רק מאז פברואר 2022, אך ברור שלמיקום הזה יש עדיין הרבה פוטנציאל לא מנוצל.

אז איך מפרסמים יכולים למנף את המיקום הזה בהצלחה? בנוסף להתרת מודעות ב- רילס בפייסבוק ובפיד רילס, במרץ 2023, פייסבוק השיקה מודעות למסנג'ר עבור פורמט זה עם אפשרויות המרה אופציונליות ב-WhatsApp. משמעות הדבר היא שמפרסמים יכולים כעת להשתמש במודעות רילס בפייסבוק כדי להתחיל שיחות עם לקוחות פוטנציאליים.

 

איך להגדיר מודעות למסנג'ר ברילס בפייסבוק

תחילה, בואו נבחן הגדרת מודעת ל-מסנג'ר שתמנף את מיקום ה-רילס בפייסבוק.

#1: בחרו מטרה רלוונטית

כדי להגדיר סוג מודעה זה, פתחו את 'מנהל המודעות' ולחצו כדי ליצור קמפיין חדש. לאחר מכן בחרו מטרת קמפיין רלוונטית. לא כל המטרות של 'מנהל המודעות' פועלות עם מודעות ל-מסנג'ר, אך traffic, leads וsales objectives כן.

 

 

זה אומר שאתם יכולים להשתמש במודעות ל-מסנג'ר ב-רילס כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים לאורך כל המשפך. בהמשך נסקור אסטרטגיות נוספות להגדרת מודעות לקהלים של ראש המשפך (TOFU) ותחתית המשפך (BOFU).

 

#2: הגדירו את סדרת המודעות

לאחר בחירת הגדרות ברמת הקמפיין, כגון אסטרטגיית הצעת מחיר ותקציב, בנו את סדרת המודעות. הרבה מהאפשרויות של סדרת המודעות, כולל לכוון לקהל ספציפי ומיקומים, פועלות באופן זהה ללא קשר למטרת הקמפיין שתבחר. מכיוון שאפשרויות ההמרה שונות עבור כל מטרה, נעבור על ההגדרות עבור כל מטרה.

המטרה 'מעורבות'

אם תבחרו את מטרת ה'מעורבות', בחרו הודעות כמיקום ההמרה של סדרת המודעות. עבור סוג המודעה, בחרו – "לחץ כדי לשלוח הודעה" במקום הודעה ממומנת. לאחר מכן גללו מטה כדי לחבר את דף הפייסבוק הנכון ובחרו את אפליקציות ההודעות הנכונות.

 

כאשר המטרה העיקרית שלכם היא לעורר שיחות עם לקוחות פוטנציאליים באפליקציות להעברת הודעות, מטרת ה'מעורבות' מספקת לכם את מירב האפשרויות. ברמת סדרת המודעות, אתם יכולים לבחור עד שלוש אפליקציות שונות להעברת הודעות (כולל מסנג'ר) שתוכל לכוון ללקוחות בו-זמנית.

 

לפני שתעברו לקריאייטיב, בדקו שוב את יעד הביצועים של סדרת המודעות. הגדלת מספר השיחות צריכה להיות כבר מסומנת. אבל יש לכם גם אפשרויות אחרות, כולל למקסם את מספר הקליקים על קישורים, זה כנראה טוב יותר עבור קמפיין 'תנועה' מאשר עבור קמפיין 'מעורבות'.

 

המטרה 'תנועה'

אם תבחרו את מטרת התנועה, אפשרויות ההמרה שלכם ייראו אחרת. עבור מיקום ההמרה, בחרו מסנג'ר. שימו לב שעם מטרה זו, אתם יכולים להביא תנועה של לקוחות רק ל-מסנג'ר או ל-וואטצאפ. תזדקקו לסדרות מודעות נפרדות אם תרצו להשתמש בשתי אפליקציות ההודעות, ותצטרכו מטרה שונה לחלוטין כדי לשלוח תנועה של לקוחות לאינסטגרם.

 

עבור יעד הביצועים, בחרו – הגדל את מספר הלחיצות על קישורים. מיקום המרות זה תומך גם ביעדי תפוצה וחשיפה, אך בחירה באחד מהם פירושה שסדרת המודעות תתעדף הגדלת הצגת המודעות על פני הגדלת התנועה.

מטרת 'לידים'

כשאתם בוחרים את מטרת הלידים, יש לכם אפשרות ליצור לידים גם דרך מסנג'ר וגם דרך אינסטגרם. מכיוון שאתם יכולים לבחור רק אחד ממיקומי המרות אלה בכל פעם, תזדקקו לסדרות מודעות נפרדות כדי להשתמש בשניהם.

 

עם זאת, מטרת קמפיין זו תומכת בסדרות מודעות בודדות שמאפשרת יצירת לידים גם דרך מסנג'ר וגם דרך טופסי לידים מקוריים. אם כבר הצלחתם עם טופסי לידים מקוריים, הוספת מודעות ל-מסנג'ר נותנת לכם הזדמנות לבדוק מיקום המרות משלים.

 

אם תבחרו במיקום ההמרה הזה, פייסבוק תמטב את המודעה לכל אדם, בהתאם לסבירות הגבוהה ביותר שתעודד אותו לפעול. שימו לב שתצטרכו להגדיר גם תבנית להעברת הודעות וגם טופס לידים מקורי אם בכוונתכם להשתמש בשני מיקומי ההמרות.

 

מטרת 'מכירות'

אפשרויות מיקום ההמרה עבור מטרת המכירות דומות לאלה שכיסינו קודם לכן עבור מטרת המעורבות. אם תבחרו אפליקציות להעברת הודעות כמיקום ההמרה, תוכל לבחור עד שלוש אפשרויות (מסנג'ר, אינסטגרם ו-וואטצאפ) כדי לעורר שיחות שיובילו למכירות.

 

אבל כשאתם משתמשים במטרה 'מכירות', אתם צריכים גם לבחור אירוע המרה. ברוב המקרים, תרצו לבחור אירוע המרה שתעדפו למשלוח למשתמשי iOS 14.5+. הקפידו להגדיר ולתעדף אירועים אלה במנהל האירועים לפני השקת הקמפיין.

 

#3: יצירת תבנית הודעה

לאחר מכן, הגדירו תבנית הודעה ברמת המודעה. בהתאם למטרת הקמפיין, תהיה לכם אחת או יותר מהאפשרויות הבאות.

הקפידו לסדר את תוכן תבנית ההודעה לשלב המשפך שאליו אתם מכוונים. לדוגמה, מודעות TOFU צריכות לשאוף ללמוד עוד על לקוחות פוטנציאליים ולשתף מידע רלוונטי על העסק. לעומת זאת, מודעות BOFU צריכות להתמקד בלקוחות פוטנציאליים מתאימים ולגרום להם להשלים המרה.

תבנית 'התחל שיחות'

התבנית התחל שיחות פועלת עם המטרות מעורבות, תנועה ומכירות. באמצעות תבנית זו, תוכלו להוסיף עד חמש שאלות שמופיעות כבקשות ב-מסנג'ר. חשוב לציין שהם לא יוצגו בזה אחר זה כשיחה טבעית. במקום זאת, לקוחות פוטנציאליים יכולים להציג את כולם בבת אחת ולהקיש כדי ליצור קשר עם אחד מהם או עם כולם.

בנוסף ליצירת שאלות עבור תבנית הודעה זו, באפשרותכם לכתוב תשובות אוטומטיות. אלא אם כן אתם מתכנן לפקח על תיבת הדואר הנכנס שלכם מסביב לשעון, מומלץ להשתמש בתגובות אוטומטיות אלה. מכיוון שהם יכולים לענות על שאלות באופן מיידי, הם יכולים ליצור קשר עם לקוחות בצורה יעילה הרבה יותר מאשר תשובות ידניות שמגיעות בדילאי.

 

בנוסף לכתיבת הודעות מבוססות טקסט, באפשרותכם להוסיף תמונה או סרטון וידאו לתבנית ההודעה שלכם. כדאי לבדוק קריאייטיבים נוספים אלה אם המודעה שלכם יכולה להפיק תועלת נוספת. אך זכרו שאנשי קריאייטיב אלה ב-מסנג'ר עלולים להסיח את דעתם של לקוחות פוטנציאליים או למנוע מהם להשלים את המרת ההודעות.

תבנית צ'אט אוטומטית

מטרות הקמפיין, המעורבות, התנועה והלידים תומכות בתבניות צ'אט אוטומטיות. שלא כמו תבנית התחל שיחה, תבנית הצ'אט האוטומטי מאפשרת לכם להגדיר סידרה של שאלות.

לדוגמה, אתם יכולים לשאול שאלות על דמוגרפיה של לקוחות פוטנציאליים, אתגרים, יעדים, תקציבים ומסגרות זמן רכישה. אם לקוחות פוטנציאליים מתאימים לעסק שלכם, צוות המכירות שלכם יכול לעקוב אחריהם באופן ידני. אם הם לא מתאימים, אתם יכולים לשלוח להם הודעת פסילה באופן מיידי כדי לעזור לצוות שלך לחסוך זמן.

 

יש לכם גם אפשרות לשלוח ללקוחות פוטנציאליים מידע נוסף ישירות ב- מסנג'ר. לדוגמה, אתם יכולים לשלוח ללקוחות פוטנציאליים מתאימים קוד פרומו או קישור למוצר או משאב באתר האינטרנט שלכם. מאוחר יותר, תוכל לעקוב אחריהם כדי להדריך אותם לקראת המרה.

 

שימו לב שתבנית אישור ההפניות אינה מאפשרת תגובות אוטומטיות. במקום זאת, חשבו על זה כהזדמנות לאסוף נתונים ולאשר לידים ולא הזדמנות לנהל שיחה דו-כיוונית או לספק תשובות נרחבות לשאלות.

 

#4: ייעול הקריאייטיב

כדי להוסיף את הבקשה 'לחץ ל-מסנג'ר' למודעת רילס בפייסבוק, הקפידו לבחור מיקום זה ברמת סדרת המודעות. הוא מופעל באופן אוטומטי אם תבחרו מיקומי יתרון, אך יהיה עליכם לבחור אותו בעצמכם אם תבחרו במיקומים ידניים.

אם אתם רוצים לפרסם בכמה מיקומים שדורשים מגוון קריאייטיבים שונים (כלומר, פיד פייסבוק ו-רילס בפייסבוק), אתם יכולים לעשות זאת באמצעות סדרת מודעות אחת. ברמת המודעה אתם יכולים למטב קריאייטיב לכל מיקום.

אם אתם מעלים תמונה או סרטון שלא יפעלו היטב בפיד רילס, ייתכן שלא תראו אפשרות להחליף אותם במהלך הגדרת הקריאייטיב הראשונית. אך לאחר שתשלימו את ההגדרה הראשונית, תראו אפשרות לערוך כל מיקום בנפרד.

כשאתם עורכים את מיקום רילס בפייסבוק, עומדות בפניכם שתי אפשרויות למיטוב הסרטון. אם כבר יש לכם סרטון קצר המיועד לקמפיין, אתם יכולים ללחוץ על שנה כדי להעלות אותו למודעה.

לאחר מכן תוכלו להשתמש בכלי העריכה המובנים של 'מנהל המודעות' כדי לגרום לסרטון לבלוט בפיד ה-רילס. לדוגמה, ניתן להוסיף שכבות-על של טקסט וסמלים, להוסיף כיתובים או לחתוך את הסרטון. זכרו שכלי העריכה היצירתית של 'מנהל המודעות' עדיין מוגבלים יחסית, ולכן בדרך כלל עדיף להוסיף שכבות-על באפליקציה של צד שלישי.

לחלופין, אתם יכולים להשתמש בתבניות של 'מנהל המודעות' כדי להפוך תמונות סטטיות לסרטון. אם יש לכם תמונה אחת, ניתן להוסיף כיסוי עם מלל כדי למסגר אותה באופן שמתאים יותר לרילס. אם יש לכם תמונות מרובות, באפשרותכם להגדיר מצגת מונפשת.

שימו לב שחלק מהתבניות מיועדות לוורטיקלים או הודעות ספציפיים. לדוגמה, אם תבנית שעות הפתיחה החדשה או תבנית המשלוח ללא מגע מתאימות להצעה שלכם, השימוש בהן יכול לחסוך לכם זמן.

 

#5: מנף מיקומי רילס נוספים בפייסבוק

בנוסף להגדרת מודעות ל-מסנג'ר שמופיעות בין ה-רילס של פייסבוק, יש לכם גם אפשרות לפרסם ב-רילס של פייסבוק. כדי למנף באופן מלא את מיקומי ה-רילס של פייסבוק, הקפידו להפעיל אפשרות זו ברמת סדרת המודעות.

מיקומים אלה מאפשרים למודעות ל-מסנג'ר שלכם להופיע ברילס בפייסבוק שיוצרים ביצעו מונטיזציה. הן יכולות להופיע כשכבות-על של מודעות ב-רילס של יוצרים או כפרסומות לאחר לולאה שמוצגות לאחר רילס של יוצר.

 

#6: הכנת תשובות שמורות ב-מסנג'ר

לאחר הגדרת מודעות, מיקומים ותבניות הודעות של ל-מסנג'ר, אתם מוכנים להשיק קמפיין. גם אם תבנית ההודעה אוטומטית גדולה מאוד, תהיו מוכנים להגיב ללקוחות פוטנציאליים באופן ידני ב-מסנג'ר.

ניתן לייעל תהליך זה על ידי הגדרת תשובות שמורות בתיבת הדואר הנכנס של Business Suite של החברה שלכם. בכרטיסיה מסנג'ר, תוכלו להגדיר תגובות המאפשרות לכם לשלוח משאבים או קריאות ממוקדות המרות לפעולה ביעילות.

כדי להבטיח שלא תפספסו הודעות חשובות, תוכלו גם להשתמש באוטומציות המשימות של Business Suite. הגדרה זו מאפשרת לכם להקצות שיחות מסנג'ר באופן אקראי או לחברי צוות ספציפיים. משם, הצוות שלכם יכול להמשיך באמצעות תשובות שמורות או תגובות ידניות.

 

#7: כיצד להשתמש באפשרות ההמרה של וואטצאפ עבור מודעות רילס בפייסבוק

כשאתם משתמשים במיקום רילס בפייסבוק כדי להתחיל שיחות עם לקוחות פוטנציאליים, אינכם מוגבלים רק ל-מסנג'ר. החל ממרץ 2023, תוכלו לבצע אופטימיזציה לשיחות וואטצאפ מתוך מודעות בפיד ה-רילס של פייסבוק.

כדי להפוך מיקום המרות זה לזמין, תחילה בחרו מטרת קמפיין נתמכת. מטרות מעורבות, תנועה ומכירות עובדות עם וואטצאפ. לאחר שתבחרו אחת ממטרות הקמפיין, תוכלו לבחור וואטצאפ ברמת סדרת המודעות.

אם עדיין לא חיברתם את חשבון וואטצאפ לדף הפייסבוק שלכם, תוכלו לעשות זאת ב'מנהל המודעות'. הזינו את מספר הטלפון מחשבון וואטצאפ Business שלכם כדי להפעיל קוד וואטצאפ. לאחר מכן הזינו את הקוד ב'מנהל המודעות' כדי להשלים את החיבור.

אם תבחרו את המטרה תנועה, תוכל להשתמש באפליקציית הודעות אחת לכל סדרת מודעות. לכן, אם אתם רוצים להביא תנועה גם ל-וואטצאפ וגם ל-מסנג'ר, תצטרכו ליצור סדרות מודעות נפרדות. עם זאת, באפשרותכם להחיל את אותה תבנית הודעה על שתיהן.

המטרות 'מעורבות' ו'מכירות' תומכות באפליקציות מרובות לשליחת הודעות לכל סדרת מודעות. אז יש לכם אפשרות למקד המרות בוואטסאפ או לבצע אופטימיזציה לשיחות גם בוואטסאפ וגם במסנג'ר.

אם אינכם בטוחים אם כדאי לכלול את מסנג'ר בסדרת המודעות שלכם ב-וואטצאפ, גודל הקהל המשוער יכול לעזור לכם להחליט. אם היא קטנה מדי או אם הוספת הגבלות רבות מדי אחרות (כלומר, מיקומים ידניים), ייתכן שתראו אזהרה שסדרת המודעות עלולה להשיג אפס תוצאות. הוספת מיקום המרה נוסף יכולה לסייע בפתרון בעיה זו.

 

לאחר שביצעתם אופטימיזציה של קמפיינים בתהליך פרסום בפייסבוק וסדרת המודעות להמרות ב-וואטצאפ, הגדירו את המודעה באמצעות אותה זרימת עבודה שכיסינו למודעות מסנג'ר. עם מודעות וואטצאפ, אתם מקבלים גישה לאותן תבניות הודעות ואפשרויות הגדרת קריאייטיב. זה אומר שאתם יכולים לעשות שימוש חוזר בתבניות הודעות וליצור מודעות רילס באמצעות תבניות מבוססות תמונה.

לסיכום

על ידי שימוש במודעות למסנג'ר (או וואטצאפ), מפרסמים יכולים לנצל את מיטוב ההמרות החדש ביותר של פייסבוק כדי לעורר שיחות ולהתחבר ללידים מתאימים ברילס  בפייסבוק. מכיוון שהן ממנפות את מיקום המודעות החדש והפחות מנוצל של פייסבוק, מודעות רילס בפייסבוק מעניקות למפרסמים הזדמנות ייחודית להציג לקוחות פוטנציאליים בפיד עם קהל פוטנציאלי גדול אך מעט מודעות יחסית.

 

 

שיתוף המאמר

בן כנעני

יעוץ והקמת אתרים
ליזמים מתחום ההשקעות והפיננסים.

אשמח לפגוש אתכם בניוזלטר שלי!

מידי פעם אני שולח עדכונים ותכנים מעניינים, מוזמנים להצטרף.

בלחיצה על כפתור הצטרפות, אני מאשר/ת קבלת דיוור למייל מאתר זה.

העקרונות שלי לשיווק ממיר!

ספר דיגיטלי שמרכז עבורכם 5 עקרונות סופר-חשובים שפשוט יהפכו את עמודי הנחיתה של העסק שלכם לממירים במיוחד. מוזמנים ללחוץ ולהוריד מיידית!

לאמיצים

לחצו על האייקון והופ אתם בשיחה איתי, פלאי הטכנולוגיה, תאמינו לי לאן הגענו…

לטכנולוגים

פשוט שלחו לי וואטצאפ.. אבל אל תרשמו לי: "ער?"… תרשמו: "תתעורר!"

למעניינים

כנראה מייל הולך להישאר איתנו עוד הרבה זמן!

[email protected]